Anketa:
Nové oficiálne videá:
Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X - Diskusné fórum - Len Tak
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuHonda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X - Diskusné fórum - Len Tak
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevokPredchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
a ako vie tá spojka, že ju chcem/potrebujem okamžite rozopnúť, aby som nespadol? Tú jazdu v tých skalách by som prirovnal s pretekom v pomalosti. Ovládam jednou rukou plyn a druhou spojku. Teda ja. Ako by to išlo s DTC? Má šancu vyhrať oproti klasickej mechanike? |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
tak na 10-30cm skaly a podobne vyjazdove chutovky je vzdy lepsia akakolvek lahsia motorka a hlavne bez kapotaze, trebars XT, taka,... kde tocis volantom prednym kolesom blatnikom svetlom kablami a spetakmi budikmi naraz a hlavne vidis kade ides, ked dokazes z hora zboku spredu hodit pohlad na miesto po ktorom prejde predne koleso... |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
Hm, sak prave to, ze ak idem nieco kritizovat, mal by som si to najprv uplne nastudovat. |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
ziadna odstrediva. solenoidy, cize elektromegneticky ovladane tlakom oleja. velmi rychle a velmi presne. |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
Re: Awia: TARCU 2190mnm je dosť známy kopec, ale skôr medzi čechmi. Aj teraz sa na českej quadmánii niekto pýta na cestu. Aj my , keď sme tam boli, stretli sme čechov na kolkách. Stúpa sa tam z úpätia 1400 do 2190. To prevýšenie, nie je tak hrozné, hrozné sú tie skaly 10-30cm, po ktorých sa ide. Sú hodne miesta, keď aj jednička je dlhá a musí sa ísť cez spojku. Kolesá podskakujú na strany a práve to sú momenty, kedy treba okamžite vymačknúť spojku, aby motorka zastala a dať nohy na zem. Inak dosiahne taký bočný náklon, že sa už nedá udržať a padne. A to je ten moment, keď si myslím, že DCT to nezvládne, lebo automatická spojka sa tak rýchlo nerozopne, ako keď ruka stlačí spojku a ani otáčky motora tak rýchle neklesnú. Proste bude tam nejaké opozdenie, ktoré môže rozhodnúť o páde. Neviem na akom princípe pracuje spojka v DCT, ale predpokladám, že bude odstredivá, ako mám na štvorkolkách. |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
Re: FOGY: Toto si už niekde prísal... Tú ( TARCU /RO) by si mohol pridať sem. Nebol som tam ale to je nejaká cesta, ktorá je etalón alebo čo? Ja nerobím pre Hondu nemám dôvod ťa presviedčať o ničom, ale vravím že DCT vyjde kdekoľvek kde manuál... O tom či tam vyjde rozhoduje len jazdec... |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
No uverím až vtedy, keď sa afrika s DCT vyškriabe na TARCU /RO/ k meteostanici. Keď tvrdíte, že bez problémov. Boli ste tam? Videli ste, o akých skalách je reč a o akom strmom kopci? Kto tam bol, nech sa teda ozve. |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
na otazku preco na rallye nejazdia auta s automatickou prevodovkou si odpovedzte sami |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
Re: FOGY: Už ti odpovedali... Odpoviem aj ja v skratke: Ako nič! Upravené 1 krát. Naposledy upravil Awia (31.08.2017 12:10) |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
FOGY- funguje, overene na XADV, jazda v kopci krokom s 2osobami. |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
Re: FOGY: DCT si s tym poradi lepsie ako bezny jazdec so spojkou a plynom. na 100% |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
Re: FOGY: uplynuly vikend robil Awia na Liptove enduroskolu v ramci Honda Festu, a vsetci co sa jej zucastnili (vratane mna) ti mozu potvrdit, ze Africa s DCT sa dokaze vyskriabat aj po prachu, aj po kamenoch, a to aj rychlostou kroku. Pravdepodobne som z toho spravil aj video, hadam sa casom dostane na web. |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
Je to super, ze sa este stale vyrabaju motorky, ktore vyzaduju od vodica pouzivanie rozumu a zrucnosti. Dokonalu moto, co zvlada kazdu situaciu nechcem, to by bolo hrozna nuda |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
ja si zase neviem predstaviť jazdu krokom v skalách hore kopcom, keď s manuálom idem väčšinou cez spojku. Ako si stým poradí DCT? Asi neporadí. |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
Všetky moto majú preto prednú brzdu a plyn na jednej rukoväti lebo keď ideš stlačiť brzdu plyn proste pustíš... nie vzdy ked niekto brzdi dvoma prstami ako ma pustit plyn ? ved aj srsen to radi dva prsty na spojke dva prsty na brzde |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
skuseny jazdec toto vie udrzat lebo ide do driftu. Ale to je jedna situacia kedy potrebujes brzdit predne koleso a pridavat plyn. Potom este jedna vec, Afrika ma off road ABS, v skratke ABS ide na predne na zadne nie. Cize nech akokolvek stlacis brzdu nezablokuje sa ti predne koleso. |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
Menej teoretizovat a viac jazdit. |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
Re: Saints: Podľa mňa riešiš nezmyselnú situáciu... Akože v aute s automatom stúpim naraz na brzdu aj plyn??? Veď to sa volá jazdecká chyba.... |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
to ano. skusenosti jazdca su na nezaplatenie. |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
Ano pisem ze omylom ale myslim situaciu, ktora sa neda naucit, nevies jej predchadzat - fyzika/gravitacia. |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
nuz, potom sa treba naucit, ze pri brzdeni rukou, sa nepridava plyn. ani omylom |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
Pitaz: Nejde o ucenie ide o "nuzovy stav" tesne pred padom ... |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
nevidim v tom ziaden zasadny problem. treba sa s tym naucit jazdit, tak ako sa treba naucit jazdit s manuálom a pohoda |
Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
Honda svoje motocykle vybavavila technologiou DCT, co je system automatickej spojky a radenia. |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce