Anketa:
Nové moto videá:
Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017 - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuTest najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017 - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Hodnotenie: (15 hodnotení)
Diskusia k článku: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevokPredchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017
Re: pito1145: otacky pri konkretnych rychlostiach uvadzame v kazdom teste v tabulke na konci. V-Strom 1000: |
Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017
Hodnotenie: Celkom dobré čítanie, oproti malému V-stromu a jeho testu to bolo menej tých emócií (možno zámerne, možno to tak bolo aj v skutočnosti). |
Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017
Raptak dal si ma dole jak Rytmus slipy od Versaceho Upravené 1 krát. Naposledy upravil Romanka (18.09.2017 22:43) |
Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017
romanka vydalo na celu, ale ked som ta videl takeho smutneho, bez zivota a ohnuteho kracat Ruzinovom tak sa mi ta ulutostilo a tie tri stvrtky som ti dal nech ta aspoň narovná. |
Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017
Hodnotenie: Toto je už otravné,nudné,arogantné.Deje sa to vždy pri predstavovaní novinky alebo pri testovaní.Ak máte pochybnosti o objektívnosti testu,nájdite si zahraničné testy a porovnajte. |
Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017
Chalani nekecajte s tou spotrebou.Mám ho dva roky a dlhodobý priemer spotreby mám 4,4-4,6.Jazdím v rámci normy plus minus sem tam baba sem tam dialnica kopce a tak.A ako často jazdíte naložený s full kuframi nabalenými na mesiac a ladvinkou.Testovači tím strojom dávaju paradne na piču to viem z overených zdrojov tak nemožu mať spotrebu v norme. |
Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017
Tak s tou spotrebou a la karburatorove Varadero je to riadny pruser. Keby to nemuselo splnat Euro4 tak by bola spotreba este vyssia? |
Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017
Hodnotenie: Raptorko, nevydalo na celu viagru, tak si si supol len stvrtinku...?.. |
Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017
Mam pocit, ze niekto v tejto diskusii je jedinacik. |
Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017
Re: MajoKE: motorku sme nemali s kuframi, lebo tie este nemaju skladom. Spolujazdca tam spominam, ma tam dost miesta. |
Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017
Hodnotenie: Páči sa mi porovnanie v tabuľke s konkurenciou napr KTM a stromček je ľahší... |
Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017
Ked ho zaujima liter preco by mal citat o 650ke? ale aspon dostal odpoved i ked s dovetkom. |
Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017
Re: duggo: ano, je. Keby si si precital test 650, tak by si to vedel |
Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017
Dnes som robil hodinky Mata Durindu a jeho zeny, super clovek to je, v telke ide Rambo, pivo je lacnejsie ako mineralka a vy sa tu "jebe.e" o dohady. |
Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017
hmm, ked sa opytam este nieco k tomu V stromu, dobijete ma ? |
Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017
Re: brazel: ok, tak si to porovnajme. Ak by som si chcel doviezt novu Africu Twin s 35 kW papiermi z Nemecka: |
Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017
skoda.... podla mna celkom prijemne predstavenie velkeho stroma |
Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017
raptor , ... nerozumiem preco by mala suzuki chciet skrtit velkeho stroma na 35kw Upravené 2 krát. Naposledy upravil brazel (14.09.2017 15:24) |
Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017
brazel to ci je to pseudacefeenduro rozhodne jazdec (predovsetkym jazdec !!) Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (14.09.2017 14:31) |
Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017
Re: brazel: neviem ci vies, ale V-Strom 650 bude v A2 verzii. Neviem si predstavit cloveka, ktory by si kupil o 2 500 eur drahsi V-Strom 1000 s A2 upravou, aby ho uz nikdy v zivote nemohol odskrtit. |
Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017
alexa , ja viem čítať z výkonových hodnôt , aj kedy ich motor dosahuje a nemusím na nej zrovna sedieť , dokonca aj dyno si viem nájsť , keby som si nebol istý . |
Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017
Hodnotenie: Re: brazel: Ja som rozmýšlal nad Afrikou tento rok, aj som ju pojazdil, aj Stroma a keby Afrika |
Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017
Re: duggo: robim to vacsinou podobne ako Ty, tiez najskor citam diskusiu, ale ta dnesna ma akosi prestala bavit a nedocital som ju do konca a na clanok ma presla chut... mozno po obede |
Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017
Ak je to 130 - 140 na okreskach a v meste, tak okolo tych 5,5. Ak drzis trvalo 140 na dialnici, tak plus minus okolo 6 (to nemam v praxi overene), ale trvalo okolo 170 je tych 8,5 a viac. |
Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017
herghott - do 130 - 140 vsade, je ta spotreba teda aka ked je v pohode? neni mi to uplne jasne z clanku |
Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017
Hodnotenie: Litrový V-Strom je také fajn povozenie, nie je tam nič navyše nič tam nechýba... Mňa hodne bavil... |
Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017
Re: raptor: tak ale pokial lietas do 130 - 140 vsade, tak je ta spotreba vpoho. Lenze na to ti staci maly Strom, a hned si usetril 2 500 eciek (plus to, o co menej v takych rychlostiach maly Strom zerie). |
Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017
.. tak to je potom dost fuckup s tou spotrebou (nemam zato zeby ste vedome klamali a detto v neprospech motorky) |
Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017
Re: brazel: zo slovenskej siete pochadzat nemusi, ale z farbriky Honda pochadzat musi. A z fabriky Honda 35 kW Afrika nevychadza. To co je na tom odkaze, je aftermarket riesenie, uplne mimo Hondy. Neviem aka je v tomto nemecka legislativa, ale na Slovensku je ti to uplne nanic. |
Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017
herghott - nuz podla teba je "stale bavoracky boxer" napriek dalsim dvom generaciam 1200 presne tam kde boli 1100 - 1150 tym bolo presne najlepsie v rozmedzi 2.7 - 4 tisic otaciek |
Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017
Herghott , vložil som aj link , ten ti hádam povedal dosť , no a tá H-AT 1000 predsa nemusí pochádzať zo slovenskej predajnej siete , čó ? |
Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017
Hodnotenie: Vlastne 2.5 rocne skusenosti s touto motorkou: Upravené 1 krát. Naposledy upravil PeterUK (14.09.2017 10:27) |
Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017
Re: raptor: LC je urcite tocivejsi nez predosle DOHC alebo nebodaj OHC, ale stale je to bavoracky boxer. Jedno GS by sme mali mat na test este tento rok. |
Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017
Ja ako trosku nestandartny citatel citam najprv diskusie, no a potom po precitani si niekedy kliknem a precitam aj clanok. Tunak sa mi velmi paci, je to pre mna taka zaujimava uloha zistit z diskusie o com bol clanok, niekedy na to treba vynalozit vela intuicie ... Upravené 1 krát. Naposledy upravil duggo (14.09.2017 10:12) |
Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017
Herghott , napríklad preto , že v takom Nemecku môže mať začínajúci motorkár aj 100 rokov a aj tak musí dva roky pojazdiť 35kW , žiadne neobmedzené mašiny , takže si človek kúpi Afru , dá si ju na dva roky priškrtiť , no a potom jazdí ďalej . |
Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017
vsak jasne ze cez tvoj mozog, ja sa ti len snazim nacrtnut ze tvoj subjektivny nazor nemusi znamenat objektivnu pravdu |
Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017
Tak vnimam svet svojimi ocami a prechadza to cez moj mozog, nie tvoj. Ked sa jednoducho 20 kol nic nedialo, lebo vsetci isli na zeleznu istotu s casmi o 10 - 15 sekund horsimi nez bezne, tak to je podla mna nuda. BTW kazdy ma moznost nam poslat clanok, dokonca som na to vyzyval v editoriali. |
Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017
hej ale to bol nazor ohladom emocii.. napisat o 160HP motorke ze je chladna je to iste ako napisat o Misane 2017 ze to bola nuda. Je to tvoj subjektivny nazor. Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (14.09.2017 9:57) |
Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017
Re: raptor: tak to je zvlastne, lebo pri XR, na ktorom si sa vobec nevozil, si sa so mnou hadal. |
Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017
herghott - ked uz si to takto zvrtol (uz v clanku) ku BMW.. myslis ze napriek rovnakemu motoru (dokonca aj rovnakej prevodovke) RT a GS nema rovnaky koncovy prevod (pri RT asi bude viac do rychla a pri GS viac do sily) Upravené 2 krát. Naposledy upravil raptor (14.09.2017 9:52) |
Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017
Re: brazel: ale ved to velmi dobre vieme. Len nerozumiem, preco by si niekto kupoval litra s 35 kW. Dokazem to pochopit pri objeme 650 alebo 800, ale liter? Ani Afrika sa neponuka v A2. |
Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017
Ak ešte doteraz niekto nepochopil , prečo má Honda Africa 1000 "len" 95 koní/teda 70kW , tak sa mu to pokúsim vysvetliť . Nie nemôže . Takže je hneď zrejmé , že jediný , kto rozmýšľal , bola Honda , lebo inak by určite nemali ani najmenší problém z toho Véčkového litra vytiahnuť oveľa-oveľa vyšší výkon , ale načo ???P.S. K téme - tento Strom sa mi páči už odvtedy , čo prišiel na trh . |
Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017
Re: Herghott: jaj a este k tej spotrebe - ano, motorka bola zabehnuta. Skutocne mi ten neuveritelny vir v nardzi pripomenul moje Varadero. Akoze tolko dokaze zrat aj ZZR1400, ale to ma o 40 % vyssi objem aj dosahovane rychlosti, plus o 100 % valcov viac. |
Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017
Re: raptor: zaujimave, ze ked som pri RT napisal 2 - 3 tisic otacok, tak si neprotestoval. Pritom motor v RT je rovnako naladeny ako na GS. Oba modely maju asistenta preradenia (mala sipka na pristrojovke ukazuje kedy je vhodne preradit hore), a vies kedy sa ta sipka rozsvieti? Okolo 1800 - 2200 otacok. |
Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017
herghy - aha tak takto je to |
Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017
Hodnotenie: Pekny stroj, ale ten vyfuk vyzera ako horalka nastrcena na palicku od lizatka. |
Re: Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017
Raptak, vidis na tejto 2016 niekde deflektory a chranic? |
Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017
Hodnotenie: - hehe sa mi paci ked bradac pise ze tu "ma na holenie jeho brata" |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce