Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (22 hodnotení)
Diskusia k článku: Predsezónna príprava BMW R 1100 GS alebo kedy to už skončí?
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
brazel: Tiež už by som teraz radšej rok počkal a nejako zarobil na nové. Ale teraz už sa chyby vychytali a je to fajn, len tá dôvera |
Hodnotenie: zeON , ani ja ! Spolu cez 500,- Euro + čas a za 650,- mám obidva nové ... a oveľa lepšie |
brazel: 300 ale už by som to nerobil. Minimálne nie v FRT. |
Že som taký smelý , koľko tak vyšiel repas tých tlmičov ? Bez pružín , tie viem , za koľko sa predávajú , len repas . |
Hodnotenie: Bmw je to najlepšie čo ma mohlo stretnut v živote.Ja moju 11posielam k lekarovy lebo ju začalo boliet ložisko v podbrušku.zeON viem o čom rozpravaš.S tou moto je každa sekunda zažitok.Moja ani z daleka nevyzera ako ta tvoja.Ale raz ked vyrastiem...... |
Hodnotenie: clanok - |
zeON a ja som si myslel, ze som asi ochorel....ale pozeram,ze sa na motorky pozerame rovnakym pohladom....som rad, ze poznam este jedneho pacienta ako som ja..aj ked mam 12-ku a tiez nedam na nu dopustit, prekvapuje ma tvoj vek a nazor na motorky...u mna ... pisem si ta do kolonky - ortodoxny motorkar.. |
No vidis...tiez som docilku nevedel ze som ten...nooo.....moto-purista. |
Kua a ja som si myslel, že drbe len mne a bačovi ... |
Hodnotenie: Teraz zeONa plne chapem a "zijem v jeho hlave". .... a myslim ze niesom sam, ze flanky? |
Raptor: Na celú vec sa pozeráš úplne ale úplne inak než ja, aj keď si myslíš a aj keď to pre ľudí, ktorí nežijú v mojej hlave asi vyzerá, že rovnako. Ani 1150 by som nechcel, už len kvôli hydraulickej spojke, ktorá je oveľa lepšia než tá moja lanková a neverím, že by sa nejako závažne mohla nečakane pokaziť, ale proste to brnkanie v končekoch prstov keď púšťaš spojku a cítiš presne ako pomaly zapájaš motor k prevodovke ako sa tam všetky tie kolečká zaprú do seba to som na hydraulickej na 1150tke takto necítil. A čím novší ročník tým menej týchto detailov, pre niekoho neduhov, na motorke nájdeš. Či chcem alebo nie z R 1100 GS sa stáva veterán, pri dnešnom rýchlom pokroku v hádam všetkých odvetviach života sa z neho stáva veterán dosť rýchlo a mne sa to páči. A tu nejde len o pokroky v rade GS napríklad na CT som pozeral s tým, že by som ho kuuuurwa chcel, ale potom mi došlo, že načo? Radšej by som prijal na výlety s frajerkou K1600GTL a na bláznenie v teréne GAS GAS EC 300, nuž a 1100 by mi ostala pre moju ozajstnú vášeň z jazdenia a tá dúfam, ako bolo napísané, nikdy neskončí. |
zeON - pripominas mi sameho seba v dobach ked som na 1200GS pozeral ako na elektrocentralu s oklamanou vahou na ukor zivotnosti |
hooopy: Kilometrov má 91000 a nejaké drobné, teraz málo jazdím, každý výjazd ktorý si doma odpustím mi o kúsok približuje cestu do Albánska. Ale novú si nekúpim pre mňa lepšieho stroja niet a nerobím si ilúzie, že jedného dňa sa v ponuke hoc ktorého výrobcu motocyklov objaví podobný stroj s minimom elektroniky, so stavbou dielov kde sa nešetrilo na materiály a neodľahčovalo sa len aby to papierovo pekne vyzeralo, kde je výkonu tak akurát i keď by sa z toho dalo vytrieskať viac... A údržbu radšej spravím takto, spojka, kardan, prevodovka, elektro súčiastky, motor, tlmiče to všetko má svoje miesto a viem kde to nájdem a rovnako nie je problém (ak teda nie sú finančné problémy) tie veci objednať nové. Keby som mal milión evre objednám si po dielcoch celú novú 1100 GS lebo sa to dá Skrátka každý si kúpi to čo chce ak na to má a ja by som novú motorku nechcel. |
Hodnotenie: kedy to skonci? ked si kupis novu. predsa len tvoje GS ma uz nieco za sebou, o tom pokoj. takze udrzba nutna a ako to byva pri vsetkych vozidlach, kazdym rokom tá udrzba vyzaduje nieco nove, s cim si sa doteraz nestretol. |
Hodnotenie: Pekné to máš, strojovňa jak sa patrí |
Hodnotenie: Tak to má byť |
Hodnotenie: Zaujímavé čítanie |
vymena pruzin za hyperpro+repas tlmicov, pancierove hadice, atd, atd asi nie je "normalna" udrzba |
cees2r nechcem rýpať, ale mal som práve na mysli Tvoje vyššie emotívne hodnotenie ..obdivuhodné.Skvelá robota. Podĺa Teba je každá normálna údržba obdivuhodná ? Čo potom kvalitná prestavba, to už je v Tvojom leveli megagalaktické Upravené 1 krát. Naposledy upravil Romanka (28.05.2012 20:33) |
Roman-ka, |
Hodnotenie: fajn článok v pohode, ale že by som z neho zažíval nejaké extra emócie mne príde celkom normálne, že motorka potrebuje údržbu, keď sa jazdí |
LC 8 - to je presne tá téma o ktorej by som rád niečo vedel .. |
Chalani, musite si uvedomit 3 veci a to servisny interval, priepustnost a sposob pouzitia. |
Hodnotenie: zeON pekne ju rozmaznavas.. |
To o tom odmastení filtra ma zujalo, lebo sa mi to po pravde dajako nezdá (ale môžem sa mýliť, je to len predpoklad). Ja som mal už po všetkých rallye a bakaroch a podobných strandách filter fakt zaondiaty, ale v pene bolo vždy dosť mastnoty a vždy keď čistím filter (napr. na viacdňových rallye čístím po každom dni - len očistím, neperiem), tak je mastný. |
matus: dik za upozornenie Trandika mam prevazne na bludenie po cestach, aj ked obcas horsej kvality, obcas nejaky teren... no menej ako 10%, do terenu mam ine. |
Hodnotenie: Po dlhej zime a dlhých servisných útrapách si myslím že motorka dostala to čo potrebovala a čo jazdec počas sezóny zúžitkuje a ocení Upravené 1 krát. Naposledy upravil ivanxr125l (28.05.2012 14:49) |
Janoval> pozor na KN v terene (v prachu) |
Treba zaliať do skla a vystaviť v obyvačke, potom to skončí... Už len prach utierať |
Hodnotenie: Parada! Neskonc,i nie. Ja aj cez sezonu furt kupujem nejake veci, nie len pred. Oblecenie, diely nahradne.... A s tym filtrom som to teraz tiez tak vyriesil na trandiku ako ty. Kupil som KN, stal tolko co by ma stal jednorazovy hiflo.... Tak snad nevybrusim aj ja. Zatial je trandik v servise... uz sa na neho tesim. |
Hodnotenie: Veru, nikdy! |
Hodnotenie: Jo-jo-jo, toľko nových krásnych kračiek na jednej veľkej krásnej hračke. |
Hodnotenie: matus - 1100 a 1150 maju taku zvlastnu chorobu ze ked do nich das menej oktanovy benzin (co pri kadejakych krkahajoch na vychod od kosic nie je ziaden kumst) tak pri prudkom pridani plynu ti motor zacne vydavat zvuky akoby v nom bolo rozsypanych zo 20 volne poletujucich srobov...je to sposobene zakarbonovanym spalovacim priestorom v ktorom menej kvalitny benzin nehori vtedy kedy ma ale dochadza k jeho samozapalom (tzv. detonacne horenie) Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (28.05.2012 13:51) |
Matus: Asi to bolo spôsobené zasvineným spaľovacím priestorom od nekvalitného benzínu. Žiaden problém okrem zlých tesnení pod hlavami valcov sa totiž neobjavil a po zložení GSko vydáva len pôvodné pazvuky bez ktorých by to nebolo ono. |
Hodnotenie: a to cvendzanie bolo co? |
Hodnotenie: Neskončí nikdy |
Hodnotenie: ..obdivuhodné.Skvelá robota. |
Hodnotenie: pekne si jej doprial |
Hodnotenie: Tiež som vymenil origo tlmiče za HYPERPRO a bola to jena z najlepších investícii ak nie vôbec najlepšia. Radosť jazdiť....či "RADOSŤ NAVŽDY"? |
Tlmiče, tlmiče a ešte raz tlmiče.... |
Hodnotenie: pekna pracicka, ktora nikdy neskonci |
Hodnotenie: Ked si kúpiš afriku |
Hodnotenie: „Kedy to už skončí?“ |